MGTS valt onder het merk MTS. En nu kunt u alle informatie over internetdiensten voor thuisgebruik, tv en andere producten vinden op de officiële MTS-website en in de My MTS-applicatie.
We blijven de MGTS-applicatie ondersteunen tot 1 december 2022. U kunt nu al alle gebruikelijke acties voor internet- en tv-services thuis uitvoeren in My MTS:
- het saldo van de persoonlijke rekening van MGTS- en MTS-services controleren en aanvullen
- uitgaven, betalingsgeschiedenis, facturen controleren
- services en opties aansluiten en beheren
- advies krijgen over communicatiediensten in een chat met een specialist
Om My MTS te openen, selecteert u "Internet en TV (Moskou)" en voert u uw MGTS-login en wachtwoord in. Als u de gegevens bent vergeten of andere problemen ondervindt, neem dan contact op met de ondersteuningsdienst op 8 495 636-06-36.
Vanwege de overgang naar het merk MTS stopt de MGTS-applicatie per 1 december 2022. U kunt nu al alle acties op MGTS-services en -services uitvoeren in de My MTS-applicatie.
De mogelijkheid toegevoegd om te autoriseren in de applicatie met het account Mos.ru.
Verbeteringen aangebracht voor gebruikers en datums toegevoegd voor de werking van telefoontelefonie.
Verhoogde stabiliteit en snelheid van de applicatie.
Beste klanten, hartelijk dank voor uw feedback en brieven!
In deze update hebben we werk verricht om de prestaties en stabiliteit van de mobiele applicatie te verbeteren.
- Toegevoegd display en de mogelijkheid om diensten van Veiligheid, Video Surveillance, Anti-Virus te bestellen;
- Aangepast ontwerp voor apparaten met een scherm met lage resolutie;
- De mogelijkheid toegevoegd om een probleemrapport met diagnostische informatie te verzenden. U kunt het naar ons verzenden via de sectie "Help" - "Feedback";
- Geen gebruik meer van televisiediensten voor sommige abonnees;
- Een aantal door gebruikers gerapporteerde problemen opgelost.
Bedankt voor de feedback! Jij helpt ons beter te worden!
Herontworpen het ontwerp en de logica van de mobiele applicatie om rekening te houden met de meeste opmerkingen en behoeften van abonnees. Verschillende bugs verholpen.
- Registratie van aanvraag voor verbinding van diensten vanuit de applicatie - Vraag een analyse van de kosten voor uw mobiele nummers - Resten van verkeer, minuten, sms op mobiele nummers worden weerspiegeld in de onlinemodus - Het saldo van uw persoonlijke account wordt elke 10 minuten automatisch bijgewerkt
- Versneld applicatiewerk. - De datum van de laatste update van de gegevens is geïmplementeerd. - Nauwkeuriger berekening van internettellers (afgerond op tienden). - Corrigeren van de weergave van telefoonnummers (in code 050).