- Nu kunt u de standaard ticketlijst selecteren die verschijnt wanneer u de app start.
- Bugfixes en verbeteringen
- Bugfixes en verbeteringen
- Bugfixes en verbeteringen
- We hebben een aantal bugs in de update opgelost.
- Bugfixes en verbeteringen
- We hebben een aantal bugs in de update verholpen.
- Bugfixes en verbeteringen
- Bugfixes en verbeteringen
We hebben lay-out- en validatieregels toegevoegd voor snelle acties in de ticketmodule van de app.
We hebben een paar bugs in de update geplet.
• We hebben een paar bugs in de update geplet.
• We hebben een paar bugs in de update geplet.
Bugfixes en prestatieverbeteringen.
We hebben een paar bugs in de update geplet.
We hebben een paar bugs in de update geplet.
• We hebben een paar bugs in de update verholpen.
Bugfixes en verbeteringen
• U kunt nu op de hoogte blijven van uw taken door gebruik te maken van de taakherinnering.
• We hebben ondersteuning ingebracht voor de Accounts-module in de app
• We hebben een paar bugs in de update verholpen.
• Widget: krijg een snel overzicht van het aantal tickets met behulp van de geheel nieuwe widget
• Tags: je kunt nu je tickets taggen voor gemakkelijke toegang rechtstreeks vanuit de app
• U kunt nu sjablonen gebruiken en de details ervan bekijken terwijl u een ticket aanmaakt.
• We hebben een paar bugs in de update verholpen.
• We hebben een paar bugs in de update verholpen.
• We hebben een paar bugs in de update verholpen.
• We hebben een paar bugs in de update verholpen.
• We hebben een paar bugs in de update
Bugfixes en verbeteringen
• Sentimentanalyse: we hebben ondersteuning ingebracht voor de sentimentanalyse van Zia. U kunt zich nu bewust zijn van de emoties van uw klanten en dienovereenkomstig op tickets reageren.
• Krabbelen: krabbel uw gedachten op en voeg ze toe als bijlage bij opmerkingen of tickets en maak ook aantekeningen bij uw afbeeldingen.
• U kunt nu een fragment van de opmerkingen die zijn toegevoegd en de ticketantwoorden rechtstreeks vanuit het meldingspaneel bekijken.
• We hebben in deze update een verfrissende nieuwe gebruikersinterface voor de Contacten-module toegevoegd. Je kunt ook de accountgegevens in de app bekijken .
We hebben in deze update ondersteuning voor 'Tijdregistratie' in Taken ingebracht.
We hebben ondersteuning voor goedkeuringen binnen de app ingebracht.
U kunt nu direct in de app te weten komen wanneer er een nieuwe update van de app beschikbaar is.
• We hebben een paar bugs in de update verholpen.
• We hebben in deze update ondersteuning voor Snippets ingebracht. Bespaar tijd bij het opstellen van ticketreacties door fragmenten te gebruiken.
• U kunt nu bijlagen aan tickets toevoegen wanneer u ze aanmaakt.
• We hebben ondersteuning voor macro's ingebracht in deze update. Door een macro op tickets toe te passen, kunt u snel sets van veelgebruikte acties uitvoeren, zoals het verzenden van e-mailwaarschuwingen, het maken van taken en het bijwerken van een veld met de opgegeven waarde.
• U kunt nu meerdere tickets selecteren en acties toewijzen en bijwerken vanuit de app uitvoeren.
• We hebben een paar bugs in de update verholpen.
Bugfixes en verbeteringen
We hebben ondersteuning ingebracht om toegang te krijgen tot Knowledge Base-artikelen in tickets. U kunt snel toegang krijgen tot artikelen en oplossingen bieden aan klanten wanneer u ook op tickets reageert.
• Valideringsregels: we hebben ondersteuning geboden voor validatieregels in deze update. U kunt nu definiëren hoe u uw gegevens wilt laten zijn, door ervoor te zorgen dat uw agenten voldoen aan de normen die zijn ingesteld voor records met behulp van validatieregels.
We hebben een paar fouten in de update geplet.
• Ticket Closure: u kunt ervoor kiezen om uw klanten via e-mail / sms op de hoogte te houden wanneer en wanneer een ticket / aanvraag is gesloten.
• Starred Views: u kunt uw meest gebruikte weergaven in de app een ster geven en de ster verwijderen voor snelle toegang.
• U kunt nu reageren op verzoeken van klanten die via Twitter en Facebook vanuit de app zijn verzonden.
We hebben een paar fouten in de update geplet.
• De veelgevraagde 'Samenvoegen'-functie is nu hier. U kunt nu maximaal 3 tickets in de app samenvoegen.
• We hebben de gebruikersinterface verbeterd en een paar bugs in deze update behandeld.
We hebben een crashscenario behandeld in deze update
-Tijd volgen: u kunt nu bijhouden hoeveel tijd u besteedt aan het afhandelen van uw tickets
-Kies de weergavetaal van uw keuze uit de app
-Gebruikers kunnen nu een portal maken vanuit de Desk-app
-We hebben een crashscenario aangepakt en enkele vervelende bugs in deze update geplet
Tijdregistratie: u kunt nu bijhouden hoeveel tijd u besteedt aan het afhandelen van uw tickets
Kies de weergavetaal van uw keuze uit de app
Gebruikers kunnen nu een portal maken vanuit de Desk-app
* U kunt nu onmiddellijk op de hoogte worden gesteld wanneer u nieuwe tickets van uw klanten ontvangt.
* Houd uw tickets in de gaten in de volledig nieuwe statusgebaseerde wachtrijweergave
* We hebben ook een paar fouten in deze update verbrijzeld
- U kunt nu door de verschillende stadia van het afhandelen van een kaartje met Blueprint bladeren.
- We hebben een paar bugs in deze update behandeld
We hebben een paar bugs in deze update behandeld
Bugfixes
Tickettijdinvoer: houd de tijd bij die de agenten aan tickets hebben besteed via de tijdinvoerfunctie.
Ticketgeschiedenis: krijg een complete historische analyse van de activiteiten die worden uitgevoerd rond tickets in elke stap
We hebben nu aanpasbare privacy- en beveiligingsinstellingen geïmplementeerd om de beveiliging van uw gegevens te verbeteren.
Introductie van teams! U kunt nu tickets toewijzen aan een groep agenten om uw werklast efficiënt te verdelen en bovenop elk ticket te blijven.
- Ondersteuning van meldingskanalen: Personaliseer uw meldingskanalen door het uiterlijk te veranderen en controleer hoe elk kanaal informatie presenteert.
- Deep linking: u kunt de app nu direct starten door op de hyperlinks in e-mails, documenten enz. Te tikken.
U kunt nu bijlagen uploaden en deze ook openen via tickets, discussielijnen en opmerkingen.
-U kunt nu een vogelvluchtmagazine bekijken van ticketgegevens door tickets te volgen en kan ook volgers toewijzen aan tickets -U kunt naar tickets op verschillende afdelingen zoeken
- Privéverwerking van threads: u kunt een thread markeren als privé of deze weergeven in het klantcentrum door deze openbaar te maken bij het beantwoorden van een e-mail. - De Zoho Desk-app is nu compatibel met Android Oreo - De app ondersteunt nu de Tamil-, Hindi-, Telugu-, Marathi- en Bengaalse talen. - Bugfixes en prestatieverbeteringen
-We hebben een paar vervelende bugs geplet in deze update
- Bewerk en verwijder opmerkingen: opmerkingen binnen de tickets kunnen nu worden bewerkt en verwijderd via de app. - Markeren als spam: Tickets kunnen nu worden gemarkeerd als spam om uw ticketslijst spamvrij te maken. - Hallo, Bonjour, Hallo, Hola, 你好, こ ん に ち は, Ciao, Hej, Здравствуйте, Merhaba. De app is nu vloeiend in 12 talen. - We hebben ook een paar vervelende bugs in deze update geplet.