We hebben een fout in het hotelgedeelte opgelost en er kunnen geen kamers meer worden geboekt voor datums in het verleden.
We hebben een fout in het hotelgedeelte opgelost en er kunnen geen kamers meer worden geboekt voor datums in het verleden.
Het gedeelte met promotiecodes is gerepareerd en kan nu zonder problemen worden geopend. En er zijn promotiecodes voor uw eerste aankoop van vliegtuig- en treinkaartjes! Om promotiecodes te krijgen, tikt u op het groene procentteken in de rechterbovenhoek van het scherm. Vergeet niet in te loggen op uw profiel.
We hebben een aantal lettertypen en andere details aangepast om het zoeken naar tickets en het boeken van hotels nog aangenamer te maken.
Nu kun je binnen de app betalen voor bagage die je meeneemt in de bus. Deze optie is beschikbaar bij het kopen van tickets naar bepaalde bestemmingen. Geef gewoon het aantal bagagestukken voor elke passagier op in de bestelling.
Leden van de strijdkrachten kunnen nu treinkaartjes in Rusland kopen met hun militaire identiteitsbewijs.
Wanneer u een ticket koopt met een militair identiteitsbewijs, moet u extra velden invullen: dienstduur en servicecategorie.
Bij het kiezen van treinkaartjes tonen we nu prijzen inclusief beddengoed in de lijst met beste plaatsen.
Bij het kiezen van treinkaartjes tonen we nu prijzen inclusief beddengoed in de lijst met beste plaatsen.
. Op het scherm Bestellingen hebben we een knop toegevoegd om de lijst met uitgegeven tickets en geboekte accommodaties bij te werken. Klik op de knop als er nog geen nieuwe bestellingen in de lijst zijn verschenen.
We hebben ook een aantal technische problemen opgelost om de app sneller te laten werken op oudere smartphones.
Op het scherm Bestellingen hebben we een knop toegevoegd om de lijst met uitgegeven tickets en geboekte accommodaties bij te werken. Klik op de knop als er nog geen nieuwe bestellingen in de lijst zijn verschenen.
We hebben ook een aantal technische problemen opgelost om de app sneller te laten werken op oudere smartphones.
We hebben een fout opgelost op de hotelkamerselectiepagina. Update gewoon de app en alles zal naar behoren werken.
We hebben een paar discrete verbeteringen aangebracht om het gebruik van de app nog eenvoudiger te maken.
We hebben een paar discrete verbeteringen aangebracht om het gebruik van de app nog eenvoudiger te maken.
Het startscherm bevat nu een feed met een verscheidenheid aan reisinhoud. Open de feed door van boven naar beneden over het scherm te vegen. Daar kun je gidsen, reisregels, beschrijvingen van verschillende Tutu-functies en andere reis-life-hacks vinden.
Bekijk het eens en vergeet niet de materialen leuk te vinden, zodat we een idee krijgen van wat we voor je kunnen klaarmaken.
Het startscherm bevat nu een feed met een verscheidenheid aan reisinhoud. Open de feed door van boven naar beneden over het scherm te vegen. Daar kun je gidsen, reisregels, beschrijvingen van verschillende Tutu-functies en andere reis-life-hacks vinden.
Bekijk het eens en vergeet niet de materialen leuk te vinden, zodat we een idee krijgen van wat we voor je kunnen klaarmaken.
We hebben fouten opgelost die het onmogelijk maakten om een tweede passagier aan de bestelling toe te voegen of hun gegevens in te voeren.
We hebben fouten opgelost die het onmogelijk maakten om een tweede passagier aan de bestelling toe te voegen of hun gegevens in te voeren.
We hebben de fouten opgelost die ervoor zorgden dat de hotelspagina beoordelingen en het aantal foto's niet correct weergeeft. Update de app en alles werkt prima.
We hebben een probleem verholpen waarbij beschikbare stoelen in treinen onjuist werden weergegeven, evenals een fout waardoor de applicatie werd afgesloten wanneer gebruikers naar kaartjes zochten. Nu werkt alles prima.
We hebben een probleem verholpen waarbij beschikbare stoelen in treinen onjuist werden weergegeven, evenals een fout waardoor de applicatie werd afgesloten wanneer gebruikers naar kaartjes zochten. Nu werkt alles goed.
We hebben een paar subtiele verbeteringen toegevoegd die het voor u gemakkelijker maken om tickets te vinden, evenals informatie over vervoerders en passagiers.
We hebben de bug verholpen die optrad bij het bestellen van stoelen in treinen. Nu werkt alles zoals bedoeld - je kunt kaartjes kopen zoals voorheen. Onze excuses voor het ongemak.
In het persoonlijke profiel kun je nu inloggen met een account uit andere Tutu-applicaties. Als u bijvoorbeeld een account heeft in de «Vliegtickets»-app, kunt u deze gebruiken om in te loggen op de «Tutu.ru»-applicatie en vice versa. Het systeem zal u vragen een account te kiezen tijdens de eerste start van de applicatie. Passagiers- en bestelgegevens worden automatisch overgedragen.
Wanneer u nu een hotel boekt, kunt u alle beschikbare promotiecodes in één gedeelte van de app zien. Zoek naar "Hier is een promotiecode!" bovenaan het startscherm en het %-pictogram op andere pagina's van de app. Om een promotiecode te gebruiken, kopieert en plakt u deze tijdens de betaling in het overeenkomstige veld.
We hebben ook een aantal fouten verholpen die eerder uw zoektocht naar tickets en accommodatie mogelijk verstoorden.
We hebben het probleem verholpen waardoor gedownloade tickets op sommige mobiele apparaten niet konden worden geopend. We hebben ook een aantal verbeteringen aan de interface aangebracht om deze nog gebruiksvriendelijker te maken. Deze wijzigingen worden nog getest, dus ze zijn nog niet zichtbaar voor alle gebruikers.
Je kunt nu verhalen leuk vinden in het gedeelte Ideeën voor reizen. Klik op het hart in de rechterbenedenhoek van de dia als je het verhaal leuk vindt, zodat we je voorkeuren beter kunnen begrijpen en interessantere en nuttigere inhoud kunnen maken.
We hebben een fout verholpen waardoor het onmogelijk was om aparte tickets voor één passagier te kopen. Alles zou correct moeten werken na de update.
Je kunt nu verhalen leuk vinden in het gedeelte Ideeën voor reizen. Klik op het hart in de rechterbenedenhoek van de dia als je het verhaal leuk vindt, zodat we je voorkeuren beter kunnen begrijpen en interessantere en nuttigere inhoud kunnen maken.
We hebben een fout verholpen waardoor het onmogelijk was om aparte tickets voor één passagier te kopen. Alles zou correct moeten werken na de update.
Fouten verholpen die ervoor zorgden dat de applicatie crashte op hotelpagina's en bij het toevoegen van foto- en videobeoordelingen op smartphones met Android 8. Nu werkt alles correct.
We hebben een fout verholpen die ervoor zorgde dat de app werd afgesloten toen gebruikers aanvullende services voor treinkaartjes selecteerden.
Vergeet niet dat je nu een foto- of videoreview van je hotel kunt uploaden in de app. Laat andere gebruikers het hotel zien waar u verbleef en ontvang een promotiecode voor ₽ 1000 korting op uw volgende boeking.
We hebben een fout verholpen die ervoor zorgde dat de app werd afgesloten toen gebruikers aanvullende services voor treinkaartjes selecteerden.
Vergeet niet dat je nu een foto- of videoreview van je hotel kunt uploaden in de app. Laat andere gebruikers het hotel zien waar u verbleef en ontvang een promotiecode voor ₽ 1000 korting op uw volgende boeking.
We bevestigen nu dat een foto- of videoreview met succes is geüpload nadat je deze hebt toegevoegd, dus je weet zeker dat we je feedback hebben ontvangen.
We hebben ook een probleem opgelost met het persoonlijke account dat optrad toen de gebruiker een onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord invoerde en ervoor zorgde dat de applicatie werd afgesloten of de gebruiker omleidde naar de hoofdpagina.
Zoeken naar bustijden en tickets is nu nog eenvoudiger. Met de nieuwe filters kun je bussen selecteren op classificatie, station en vertrek- en aankomsttijd, vervoerder en prijs, evenals bussen met toiletten, airconditioning en wifi.
We hebben een probleem opgelost in de app op sommige pagina's van de sectie Hotels. Nu werkt alles naar behoren.
Bij het zoeken naar tickets voor elk type transport, ziet u nu mogelijk de laagste beschikbare prijs voor de geselecteerde bestemming. Kies gewoon de route, klik op de datum en een kalender met prijzen opent. De optie is momenteel beschikbaar voor bepaalde gebruikers.
Wanneer u een hotel of appartement boekt, kunt u nu uw geplande aankomsttijd markeren en een bericht naar het personeel schrijven, bijvoorbeeld dat u liever een rustigere kamer wilt.
одключелей рейтинги и отзывы пользователей, обы вам о легче сравнивать и ирать.
енять планы без потери в еньгах теперь гораздо още — и оиске вы сразу увидите отели с есплатной отмениов оенио есплатной отмениой оениой. ортировка по рекомендованным предложениям позволит айти ассные варианты без дополнительных усилий.
исправили ошибки в отображении аказов en добавили есколько других небольших ений их разделах.
* Een organisatie die als extremistisch is aangemerkt en in Rusland is verboden.
Goed nieuws allemaal! We hebben nu het tabblad 'Hotels' voor sommige van onze gebruikers, zodat u uw hele reis in de app kunt plannen. We bieden comfortabele en gezellige plaatsen over de hele wereld - hotels, hostels, appartementen, enz. Gebruik filters om de optie te vinden die het beste bij u past.
Goed nieuws allemaal! We hebben nu het tabblad 'Hotels', zodat u uw hele reis in de app kunt plannen. We bieden comfortabele en gezellige plaatsen over de hele wereld - hotels, hostels, appartementen, enz. Gebruik filters om de optie te vinden die het beste bij u past.
Goed nieuws allemaal! We hebben nu het tabblad 'Hotels', zodat u uw hele reis in de app kunt plannen. We bieden comfortabele en gezellige plaatsen over de hele wereld - hotels, hostels, appartementen, enz. Gebruik filters om de optie te vinden die het beste bij u past.
Goed nieuws iedereen! We hebben nu het tabblad 'Hotels', zodat u uw hele reis in de app kunt plannen. We bieden comfortabele en gezellige plaatsen over de hele wereld - hotels, hostels, appartementen, enz. Gebruik filters om de optie te vinden die het beste bij u past.
Sommigen van jullie zien rechtsboven op het hoofdscherm een belletje. Het is ons nieuwe meldingscentrum. Het slaat handige push-notificaties op: over vluchtwijzigingen, begin van inchecken of geheime deals. Klik op het belletje en zet de notificaties aan!
- Bij het kiezen van een stoel in de trein auto, we laten u de handigste zien.
— Als je nog nooit met de Grand Express-trein hebt gereisd, probeer het dan eens! Tickets zijn nu beschikbaar in onze app.
— We informeren u over eventuele wijzigingen in de vertrektijd of het nummer van de boardinggate. Wij informeren u over de incheckopening en helpen u bij de incheckbalies.
— Vluchtboekingsservice is nu beschikbaar voor verschillende tarieven.
— We herinneren je eraan om een retourticket te kopen.
Veel belangrijke verbeteringen waar u blij van zult worden!
Veel belangrijke verbeteringen die u zullen bevallen!
We hebben enkele technische problemen opgelost en enkele visuele verbeteringen aangebracht. Gelukkig nieuwjaar!
We hebben enkele technische problemen opgelost en enkele visuele verbeteringen aangebracht.
We hebben een handige chat gemaakt in de app. U vraagt - wij beantwoorden!
We hebben de mogelijkheid toegevoegd om vliegtickets te betalen via ! Google Pay
We hebben de mogelijkheid toegevoegd om bus- en treinkaartjes te betalen via Google Pay!
We hebben een ontwerp enigszins vernieuwd en zoeken op geopositie toegevoegd voor uw comfortabele reizen
We hebben een ontwerp enigszins vernieuwd en een zoekactie op geopositie toegevoegd voor uw comfortabele reis naar de
U kunt nu een achtergrond instellen op het hoofdscherm uit onze speciale collectie om uw zoekopdracht nog handiger te maken!